2017. december 30., szombat

Tizennyolcadik rózsafej


     Feladat: 18. „Semmi gond, kettőt vettem.”
Páros: Jaejoong (JYJ) és akit odaképzeltek. (saját)
Érintett banda: JYJ
Műfaj: fluff
Író: Lee Min Xia

Semmi gond, kettőt vettem

Holnap lesz a kislányunk óvodai ballagása. El sem hiszem. Hiszen csak most volt fél éves. Még csak "tegnap" hoztuk ki az árvaházból és máris milyen nagy lett. Hogy repül az idő.
- Apa, nézd, én ezt a ruhámat veszel fel - szaladt egy gyönyörű bordó ünnepi egybe ruhával, valamint egy ahhoz tartozó boleróval.
- Nagyon csinos leszel, kicsim - mosolyogtam rá. Felakasztottam a ruháit egy fogasra, ő pedig szaladt visszajátszani, így tovább kutathattam a szekrényben.
Már a ruhák fele szerteszét voltak dobálva a szobában, de még nem találtam meg a legalkalmasabb ruhadarabot.
- Mi a baj? Mit keresel? - lép be a szobába párom.
- Nincs egy felsőm sem, amit felvehetnék - biggyesztettem le alsó ajkam.
- Éreztem. Ezért vettem egy pulcsit. Szürke kötött, tökéletes lesz a ballagásra - veszi elő a szatyorból, elém tartva a ruhadarabot. - Megfelel? - kérdezte némi maró gúnnyal.
- Ne gonoszkodj! - ütöm vállba játékosan. - Igen, tetszik. - mosolygok rá.
Este korán lefeküdtünk aludni, ma a lányunk is velünk aludt. Reggel korán készülődni kezdtünk nehogy elkéssünk, hiszen ha valahova időre kellett mennünk törvényszerűen akadt valami bonyodalom, ami miatt elkéstünk. Ellenben most egy lépéssel a sors előtt jártunk. Legalábbis ezt hittem.
Már mindennel elkészültünk, indultunk volna el, mikor a kertben a kutya, mint derült égből villámcsapás egy pillanat alatt a hátam mögött termett, s mellső mancsaival megtámaszkodott a pulóveremen.
Ijedten vettem le a ruhát magamról és az ájulás környékén jártam, mikor megláttam a sárfoltot rajta. Ugyanis a kutya épp a medencéből szállt ki és végig trappolt a virágágyáson.
- Jaejoong! - kiáltottam hisztisen párom nevét.
- Igen, most mi a baj? - lépett mellém a párom.
- Nézd meg! Az a hülye kutya! Komolyan kinyírom! Nem érdekel, elajándékozzuk! - toporzékoltam a sáros pulóverrel a kezemben.
- Semmi gond, kettőt vettem. Megtetszett és úgy gondoltam magamnak is veszek egyet, csak az barna, de az is jó lesz. Nyugodj meg, hozom. Ezt pedig beviszem.
Amíg a páromra vártunk, a kislányom a lábamhoz bújva simogatni kezdett, hogy ezzel próbáljon megnyugtatni. Meg is érkezett a párom, felvettem a pulcsit és indultunk is.
Szerencsére az utolsó előtti pillanatban odaértünk és nem késtünk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése