2017. december 30., szombat

Tizenkettedik rózsafej


Feladat: 12. „Osztozhatunk.”
Páros: Woo Taewoon x Choi Sungmin (saját)
Érintett banda: SPEED
Műfaj: fluff
Író: Kim HeeYong

Osztozhatunk

Valentin-nap előtt jártunk, mi pedig épp az egyik fellépésünk előtt ültünk a váróteremben, mikor csapatunk legfiatalabbja elővett egy szelet csokoládét. Én is szeretnék belőle.
-  Sungmin, osztozhatunk? – ültem le mellé, szorgosan nézegetve az édességet.
-  Sajnálom hyung, de most nem. Én kaptam – felelte, majd persze előttem kezdte enni. Jólvan, ezt nem hagyom annyiban.
Továbbra is csak magának akarta, pedig hiába nézegettem. Mindent megtettem, hogy kaphassak legalább egy kicsit. Oké, ő kapta a rajongóinktól Valentin-napra, de szeretnék. Hosszas győzködésem eredménye csak egy mosoly lett, majd felkelt, kidobta a papírt és ment is készülni.
Mindennel végeztünk, így visszatérve az öltözőbe megláttam egy szeletet, rajta a nevemmel meg egy levélkével.

„Igen hyung. Veled osztozkodom. De csak mert szeretlek.
Sungminnie~ <3”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése