2017. december 30., szombat

Nyolcadik rózsafej


     Feladat: 8. „Húzódj le! Majd én vezetek.”
Páros: Haruka Nanase x Rin Matsuoka (meglepi páros)
Anime: Free!
Műfaj: fluff
Figyelmeztetés: -
Író: Aida

Húzódj le! Majd én vezetek

Felejthetetlen egy hét állt a hátunk mögött, mikor már az autópályán száguldottunk a főváros felé. Nem volt kifejezetten hosszú a nyaralásunk, teljesen átlagosan - mindössze - egy hét pihenőt vettünk ki. Nem volt igényünk egy drága és macerás külföldi út, így hát egy csupán csak kilenc órás autóútra lévő tengerparti kisvárosra esett a választásunk.
Hiába volt feltett célunk a pihenés, mégsem telt egyetlen napunk sem eseménytelenül - tipikusan olyan élményekkel lettünk gazdagabbak, amilyeneket az ember öreg korában a hintaszékben ülve ölében gubbasztó unokájának elmesél. Eltévedések, aggodalmak, kétségbeesés, s végül már csak szerencsétlenségünkben hangos nevetés. Éjszakai fürdőzések, aprócska medúzák támadása, sirályok hajkurászása. A kocsikulcs elhagyása, hisztéria, dráma, derékig a konténerben matatás az eltűntnek hitt tárgy után, majd megkönnyebbült sóhajok, mikor kiderül, hogy a kulcs ott röhög az asztalon.
Az autóút hazafelé a hegyek közt vezetett. Filmbe illő volt a táj, ahogy az ég felé meredező, még hósipkás hegycsúcsok egyszerre öleltek minket át védelmezőn s ijesztő mélységeket elénk tárva félelmet keltőn. Az égbolton versenyt futva velünk puha, fehér felhők verték vissza a Nap vakítóan fényes sugarait.
Elvarázsolt a táj és a rádióból szóló halk, duruzsoló zene keltette andalító hangulat, így beletelt jó párszor öt percbe, mire ténylegesen érzékeltem a lassulásunkat. Rögtön értetlenség lett rajtam úrrá, tudatában annak, hogy Rin nem a nyugodt, lassú vezetési stílusáról volt híres. Először csak a szemem sarkából sandítottam felé, majd törzsemmel is a vezetőülés felé fordultam. Kezeivel görcsösen szorította a kormányt, alakja feszült volt, szemivel sűrűn, laposakat pislogva igyekezett ébren maradni. Ekkor tűnt csak fel, hogy talán már vagy egy órája egy szót sem szóltunk egymáshoz. Rápillantva a műszerfalon lévő, vörösen izzó órára megilletődve döbbentem rá, hogy már hat és fél órája úton vagyunk, s engem ugyan az indulás után nem sokkal elnyomott a buzgóság, Rin végig éberen figyelte az utat.
Óvatosan vezettem kezem térdére, nem akartam ráijeszteni. Mikor aprót rándult szája széle, ahogy elnyomta mosolyát, kedveskedőn végigsimítottam combján.
- Húzódj le! Majd én vezetek. Nincs már olyan sok hátra, két és fél óra nekem sem jelent problémát - ahogy hálás szemekkel rám nézett, tudtam, hogy mennyire jól esik neki ajánlatom. Apró bólintása azt is tudtomra adta, hogy már ellenkezni sincs ereje, csak készségesen a leállósáv felé vette az irányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése