2017. december 31., vasárnap

Nyolcvannyolcadik rózsafej


     Feladat: 88. „Neked választottam.”
Páros: Kwon Yuri x Lee Gikwang
Érintett banda: SNSD, Highlight
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Neked választottam

A konyhában szorgoskodva készítettem az aznapi vacsorát, hogy mire hazaér szerelmem, már meleg étel fogadja. Ma kivételesen nem kellett dolgoznom, így itthon mindent elintéztem, hogy ne halmozódjanak fel a mindennapi teendők. Mosolyogva készítettem elő mindent az estéhez és mikor az étel is elkészült, a szobánkban állva gondolkodtam, hogy mit is vegyek fel. Nem volt semmilyen évforduló, se semmi, csak egy szokványos szerda este, de mégis úgy éreztem, ma meg kéne lepnem azzal, hogy szépen kiöltözöm a vacsorához. Szeretném, ha elállna a lélegzete is, mikor meglát, ha elhalmozna bókokkal, hogy szorosan öleljen magához és súgjon a fülembe édes szavakat.
Fél órával később már hallottam a zár kattanását, de én még mindig csak egy fehérneműben álltam a hálóban és elkeseredetten lépdeltem szerelmem elé, miközben magam köré tekertem egy köntöst.
-  Szia Angyalom – mosolygott rám a fiú, ki csak néhány hónappal volt nálam fiatalabb, de sokkal idősebbnek tűnt a koránál gondolkodásilag.
-  Szia Giki – mosolyogtam rá, bár nem éppen a legjobban sikeresett.
-  Mi a baj? – kérdezte, miközben beljebb sétált és megállt előttem. – Valami történt? – simított karomra, majd arcomra.
-  Nincs semmi, csak… Gondoltam megleplek valamivel, hogy felveszem a legszebb ruhámat, de már mindegyikben láttál és egy olyan pillanatot akartam szerezni, mikor leesik az állad, de nem találtam olyat.. – mondtam kissé elszontyolodva, viszont az ő arcán egy hatalmas vigyor terült el. – Min vigyorogsz ennyire? – néztem értetlenül rá.
-  Hát nagyon jók a megérzéseim – vigyorgott továbbra, majd az ajtóhoz lépett és egy szatyorral tért vissza. – Neked választottam. Remélem jó lesz – nyújtotta át, én pedig hatalmas szemekkel pislogtam rá értetlenségemben.
Belenéztem a szatyorba és elnevettem magamat, majd vetettem magam a szeretett férfi nyakába, amiért ennyire jók a megérzései és megmentette az estét a leggyönyörűbb ruhával, amit valaha láttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése