2017. december 30., szombat

Hatvanegyedik rózsafej


     Feladat: 61. „Menj vissza aludni!”
Páros: Oh Sehun x Byun Bakehyun (saját)
Érintett banda: EXO
Műfaj: slice of life
Korhatár: +12
Megjegyzés: Szereplő betegsége
Író: NaNa

Menj vissza aludni!

Zakatoló szívvel ébredtem az éjszaka közepén, nem igazán értettem mi lehet a probléma elvégre a gyógyszereimet bevettem, az este folyamán semmi kimerítő nem történt, Baekhyun nem akart az éjszakába nyúló, élvezetes tevékenységet folytatni, ami miatt a szívem bedobogott volna, így nehezen feltornázva magam az ágyban próbáltam nem felkelteni a mellettem édesdeden alvó szerelmemet.
Hatalmas levegőket vettem, a tenyeremet a mellkasomra csúsztattam, majd a bőrömbe markolva, alsó ajkamat beharapva próbáltam meg megnyugtatni saját magam, viszont hiába, a szívem a vonatokat megszégyenítő gyorsasággal pumpálta a véremet, míg szinte én is megsüketültem tőle. Felkelve a meleg ágyból a konyhába mentem, hogy remegő kezeim közé vegyem az életmentő gyógyszeremet, és egy pohár vizet, hogy lenyugtassam a ketyegőmet, mely bármelyik pillanatban felrobbanhatott volna.
Nagy kínok között nyeltem le a bogyót, majd a pultra támaszkodva nagy levegőket vettem, és jéghideg kezemet visszavezettem a mellkasomra. Ki…be… ki… be… - ezt ismételgettem fejben, és a testem reagálva a szavakra tette azt, amit kellett. Sosem történt még ilyen, sosem voltam még rosszul az éjszaka folyamán.
- Sehun – suttogó hangot hallottam bal oldalamról, de a szívem nm akart megnyugodni, épp ellenkezőleg. Felkúszva a torkomban, ott dübörgött, míg én megrogyva kapaszkodtam meg a konyhapultban.
- Menj vissza aludni, Baekhyun – motyogtam magam elé, de ő teljesen remegő valójával sétált mellém, hogy a kezei segítségével a nappaliban lévő fotelbe ültessen. A combjaimon foglalt helyet és egy pillangó csókot nyomott elnyílt ajkaimra, míg én hangosan szuszogtam.
Ki… be… ki… be… - hajtogattam folyamatosan, hogy ne legyen bajom, levegő kellett, Baekhyun kellett és az, hogy érezzem a jelenlétét. Ő volt számomra a gyógyír. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése