2017. december 30., szombat

Harmadik rózsafej


     Feladat: 3. „Forró vagy ”
Páros: Jung Yunho X Kim JaeJoong  (saját)
Érintett banda: TVXQ, JYJ
Műfaj: fluff
Író: Jiah

Forró vagy

Jaejoong-gal már elég rég együtt vagyunk, szeretjük egymást, még úgy is, hogy a csapatunk már kettévált az évek során. Nem szakítottuk meg a kapcsolatot valamint szerelmünk sem ért véget az évek alatt, csak erősebb lett a kötelék, mi kettőnk között van, hisz ritkábban találkozunk, de most épp mellettem volt és ez számított.
-  BooJae, jó reggelt. Még mindig olyan szép vagy, mint régen.  – mosolyodtam el, mikor kedvesem kinyitotta szemeit és rám nézett.
-  Szia Yunho. Köszi, ez jól esik.  – mosolyodott el ő is. Ilyenkor még szebb volt, én meg nem tudtam megállni, hogy ne érjek ahhoz a gyönyörű arcához.
- Kicsim.. forró vagy. Minden rendben? – kezdtem el aggódni, majd el is rohantam, hogy hozzak valamit fejére. Mire visszaértem, megint elaludt, de a láza nem ment le, így fejére tettem a rongyot. Egész nap mellette voltam, ápoltam, a nap végére jobban is lett, a láza is lement. Mivel nem akartam hazaengedni, mellettem maradt még, én meg addig ápoltam, míg teljesen meg nem gyógyult.
Mindent megteszek neki, és ezt most érezhette is ebből, ahogy gondját viseltem, míg beteg volt. Nem akartam elengedni, de mennie kellett, ahogy nekem is, így elengedtem. 
Az újabb évfordulónkon a kezét is megkértem, amire igent mondott, így életem végéig vigyázhatok arra, akit mindennél jobban szeretek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése