2017. december 30., szombat

Huszonkettedik rózsafej


     Feladat: 22. „Hunyd le a szemed és nyújtsd ki a kezed!”
Páros: 5. Jeon JungKook x Lee Hyeri
Érintett banda: BTS, Girl’s Day
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Hunyd le a szemed és nyújtsd ki a kezed!

Ez a fiú már nem is tudom, mióta lohol a nyakamba. Először nem szántam számára figyelmet, de mikor már naponta járt be a boltba, kezdett idegesíteni. Nem tudom, mikor is történt, amikor randira hívott, de visszautasítottam, mert ki tudja hány évvel is volt nálam fiatalabb. Kisfiú volt még hozzám képest, de azt meg kellett hagyni, jól nézett ki. Az ő korosztályában biztos nagyon népszerű lehetett.
Péntek délután volt, délután kettő óra huszonnégy perc. Mindjárt itt lesz. Minden nap, pontosan délután kettő óra huszonöt perckor lép be a boltba és vesz magának egy üdítőt és csokit. Mindig más milyen italt és édességet vesz, fizet és egy gyönyörű mosolyt vett rám. Állandóan ezt csinálta velem, már az őrületbe kergetett. Most is itt volt, abban az időpontban, mint ahogy az elmúlt két hónapban. Senki sincs most a boltban, csak mi ketten. Pakolgattam a kassza körül, fél szememet azért rajta tartottam és vártam, hogy mikor lép oda hozzám. Teltek a percek, végül csak megérkezett és letette elém a szokásos üdítőjét is nasiját. Elkezdtem beütni a gépbe, az összeget, majd mikor az megvolt rá pillantottam.
-  Más valamit kérsz?
-  Vasárnap, eljössz velem moziba? – kérdezte mosolyogva, miközben felém nyújtotta a pénzt.
-  Már negyedszer kérdezted ezt meg az elmúlt négy hétben – válaszoltam neki, eltettem a pénzt és elfordítottam a fejemet jobbra. – Hunyd le a szemed! – mondtam neki.
-  Tessék? – kérdezett vissza.
Hunyd le a szemed és nyújtsd ki s kezed! – néztem rá. – Csak csináld! – kértem meg, mire hatalmas vigyorral az arcán lehunyta pilláit és kissé kinyújtotta kezét. Gyorsan felkaptam a cetlit, leírtam rá egy-két dolgot, majd a kezébe nyomtam azt és úgy tettem, mint akinek rengeteg dolga akadt, hogy ne kelljen a szemébe néznem. Nagyon kitartó ez a fiú, megérdemelt egy esélyt, talán jól fog végződni a vasárnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése