2017. december 30., szombat

Negyvennyolcadik rózsafej


     Feladat: 48. „Vedd fel a kabátomat! Hideg van kint.”
Páros: 14. Kim Hanbin x Kim Jiwon
Érintett banda: iKon
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Vedd fel a kabátomat! Hideg van kint

Már nagyban készülődtem arra, hogy munkába indulhassak, hiszen valamiből meg kellett élnie az embernek.
-  Elmentem! Este jövök! – szóltam oda páromnak, ki egy órája érkezett haza a munkából.
-  Rendben! Siess haza! – válaszolt a konyhából, mert éppen valami ebédféleséget készített magának. Kiléptem az ajtón, és már indultam is a lift felé, hogy lejussak a földszintre és nekivághassak annak a fél órás sétának. Sóhajtva nyomtam meg a hívó gombot és egyik lábamról a másikra a testsúlyomat, miközben azon tanakodtam, hogy este mit hozzak haza, amit holnap közösen elfogyaszthatunk. Egy hang zökkentett ki gondolataimból, és mikor felnéztem, az éppen kinyíló liftet pillantott meg. Már léptem volna befelé, mikor az egyik ajtó kivágódott.
-  Hanbin! – hallottam nevemet és már fordultam is meg a tengelyem körül. Jiwon sietett felém, egy ruhadarabbal a kezében. – Vedd fel a kabátomat! Hideg van kint – adta rám az említett ruhadarabot, majd homlokon csókolt.
-  Köszönöm – mosolyodtam el és gyorsan hozzábújva öleltem meg.
- Este, elmegyek érted – súgta fülembe, majd egy gyors csókot váltva váltunk el egymást, és addig nem ment vissza a lakásba, míg el nem tűntem a szeme elől. Mosolyogva helyeztem kezemet karomra és szívtam magamba illatát. Olyan, mintha még mindig ölelne magához. Vigyorgó fejjel léptem ki a liftből, majd az utcára, és alig tettem pár lépést, mire megdermedtem. Hogy mekkora egy idióta ez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése