2017. december 30., szombat

Hatvannyolcadik rózsafej


     Feladat: 68. „Hiszek benned.”
Páros: Kim Jongwoon x Byun Baekhyun (saját)
Érintett banda: SuJu, EXO
Műfaj: fluff
Író: Aida

Hiszek benned

A nagyszüleim bölcsességei, miket az évek során tanultam el tőlük, szinte mind segítségemre volt nehézkes időszakaimban. Egyet kivéve. Arra tanítottak, az őszinte tiszteletnél nemesebb, becsülendőbb érzelem nincs, de tévedtek.
Szinte már pár hónappal az ügynökséghez való bekerülésem után gyökeresen megváltoztak a nézeteim. Jongwoon volt a tökéletes, álomba illő példakép számomra. Karnyújtásnyira volt tőlem, mégis úgy éreztem, fényévek választanak el minket. Évekbe telt, mire rájöttem, ez a szakadék köztünk sosem létezett, csupán én magam generáltam. Csodáltam, szinte már-már istenítettem őt, áhítattal csüngtem szavain. Mondhatni, egyik szemem mindig rajta tartottam, de természetesen sosem estem túlzásba.
Az érzelmeim az idő múlásával szép lassan rajongásom plátói szerelemmé csapott át. Egyetlen percig sem hitegettem magam, tudtam, hogy számunkra az élet nem tartogat közös jövőt, de ez adta meg az egésznek a szépségét. Ugyan eleinte megviselt, úgy éreztem, mind az az érzelem, amit felé tápláltam, elkorcsult, elértéktelenedett. Hosszas belső vívódás, önmarcangolás után végül rájöttem, nem az érzelemim romlottak el, hanem hőn szeretett nagyszüleim tévedtek, mert van őszintébb érzelem a tiszteletnél: a viszonzatlan szerelem.
Szeretsz, aggódsz, törődsz egy olyan emberrel, kiről tudod, sosem lesz a tiéd. Figyelsz rá, igyekszel a kedvében járni, mind ezt azért, hogy számára kellemes pillanatokat okozhass. Fáradozásodért cserébe semmi sem jár, senki sem veregeti meg a vállad, hogy ügyes voltál, nem fog észrevenni, nem fog beléd szeretni. Nincs üvegcipellő, sem cukormázas szerelmi vallomás, hisz’ ez nem egy álom, de nem is vágysz rá. Szereted, s ezért cserébe nem vársz mást el, csak azt, hogy szerethesd. Hát van becsesebb érzelem az önzetlen szerelemnél?
Érzelmeim tisztázását követően úgy éreztem, négy sarkából kifordult világom újra helyreállt, tisztán látok mindent. Büszke voltam arra, hogy érzek, bár sosem vertem nagydobra, megtartottam a saját kis titkomnak.
Teltek az évek, láttam, ahogy fejlődött, jobbá s jobbá vált, ez motivált engem is az előremozdulásra, arra, hogy egyszer a nyomdokaiba léphessek. Újfent egy olyan fellépés állt előttünk, melyet ők is nyomon követtek a színfalak mögül, ez pedig a megszokottnál is stresszesebbé tett. Nem tudtam, mit gondol rólam, a teljesítményemről, ez pedig aggasztott, előtte mindig a legjobb formámat akartam hozni.
A többiektől elkülönülve toporogtam az öltöző egyik szegletében, igyekeztem tompítani kezem remegését, mérsékelni szívem szapora dobbanásait.
- Hát te meg miért nem vagy a többiekkel? – kedves hangja nem ért ugyan váratlanul, hisz’ láttam, ahogy felém tartott, mégsem tudtam, mit válaszolhatnék. – Lámpaláz? – bökött fejével kezeim felé, ezzel tudtomra adva, hogy észrevette, milyen intenzitással tördelem ujjaim.
- Igen, azt hiszem... – esetlen, vérszegény válasz, többre nem futotta.
- Nyugi, hidd el, nem lesz semmi gubanc, csak hozd a megszokott formád – tette egyik kezét a vállamra biztatásképp.
- Megyünk! – kurjantott fel Jongin, a hirtelen jött, hangos felkiáltástól összerándultam, nem éreztem még késznek magam.
- Ne parázz, menni fog. Hiszek benned – nem volt lehetőségem reagálni bíztató szavaira, mert Sehun karon ragadva kezdett el a színpad felé húzni, de még épp’ elkaptam, amint rám kacsint.
Sosem léptem még akkora magabiztossággal a színpadra, mint azon az estén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése