2017. december 30., szombat

Hetvenharmadik rózsafej


     Feladat: 73. „Szeretlek.”
Páros: 61. Oh Sehun x Zhang Yixing
Érintett banda: EXO
Műfaj: slice of life
Korhatár: +12
Író: NaNa

Szeretlek

 -Miért? – álltam teljesen lefagyva a park közepén. Ott állt előttem, engem nézett azokkal a mindig is ragyogó szemeivel, alsó ajkát beharapta, majd felemelve a kezét egy hópehely után kapott. Akár egy gyerek, és én annyira szerettem ezt a gyerekes viselkedését. Mosolygó ajkai leginkább arra az időkre emlékeztetett, mikor együtt fetrengtünk a hóban, a másik ajkai után kapkodtunk, hogy felmelegítsük magunkat valamivel. Szerettem vele lenni, ő volt a mindenem, vele éltem egy fedél alatt, bár sokáig csak a lakótársam volt a sok közös iszogatás, a másik megismerése és egy közös buli Chanyeolnál meghozta a gyümölcsét. Erre most, alig két év telt el, de azt mondja nekem, hogy visszamegy Kínába. Nem értettem őt, szeretett, együtt átéltünk minden butaságot, megbeszéltük, kihúztuk a nehezebb időszakokat is együtt, erre ő elém áll azzal, hogy elmegy.
-Yixing jól meggondoltad ezt? – léptem hozzá közelebb egy lépéssel, de ő hátrált. Összeszorult a torkom, a szemeimben összegyűltek a könnyeim, nem akartam sírni, nem akartam elengedni, de nem láncolhattam magamhoz, ha menni akart, el kellett fogadnom. Hatalmasat nyeltem és erőszakosan töröltem meg a szemeimet.
- Szeretlek! Ezért kell elmennem – fújta ki a bent rekedt levegőjét, majd rám mosolygott – és te jössz velem, hogy bemutassalak a családomnak.
Teljesen megdermedve néztem megremegő ajkaira. Nem fogtam fel a mondandóját, összezavarodtam, elkaptam a szálat, melyet előttem lengetett, de ő másképp gondolta és összecsomózta, amit saját magamnak kellett kibogoznom. Zavaros tekintettel kerestem az övét, hogy biztos legyek abban, amit mondott, az agyam egyre inkább felengedett lefagyott állapotából, majd mikor úgy éreztem felfogtam a hallottakat, elé léptem, kezemet óvatosan simítottam a nyakába, majd magamhoz húztam.
-  Én is szeretlek – suttogtam éjfekete sáljába, majd hatalmas mosollyal az ajkaimon, nyomtam egy apró puszit lefagyott, már-már kicserepesedett ajkaira. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése