2017. december 30., szombat

Hetedik rózsafej


     Feladat: 7. „Múlt éjjel rólad álmodtam.”
Páros: 13. Kim Jongin x Jung Soojung
Érintett banda: EXO, f(x)
Műfaj: fluff
Korhatár: nincs
Megjegyzés: A karakterek nincsenek nevükön nevezve
Író: Noel

Múlt éjjel rólad álmodtam

Vakító fehérségben sétálva szívtam magamba a távolból érkező, erős szélfuvallat hátán utazó frisslevegőt, mely egyenesen csiklandozta orrom szélét. Játékos mosoly ült ki arcomra, ahogy oktalanul kezdtem rohanni valami után, amit előtte nem láttam magam előtt. Pár másodpercre felvillant, majd el is tűnt, akárcsak az a bizonyos szürke szamár a ködben.
 Csak futottam, s futottam, mint akinek az élete múlt rajta; nem tudtam, merre vagyok, ki vagy éppen mi után rohantam, mindenesetre a lábaim nem álltak le. Kergettem a széllel szemben azt a valamit, aminek illata váratlanul cirógatta meg elmémet, egy pillanatra elbódítva, s el is bizonytalanítva az állásban.
 Vanília – gondoltam, ahogy alsóajkamat kissé megnyalva, ismételten nekilódultam a rohanásnak. Úgy éreztem, muszáj megkóstolnom, közelebbről is szemügyre vennem ezt a vaníliát… Még meg sem kaparintottam, de már ajkaim fogságában éreztem a kegyetlenül finom aromát, ami okot adott a futásra.
 Pár pillanat leforgása alatt, sötét színekben játszadozó, távolinak tűnő pontok kezdtek táncolni szemeim előtt, direkt magukra vonva figyelmemet. Értetlenül, továbbra is halványan mosolyogva néztem őket, próbálva rájönni valódi mivoltukra.
 Lábam csak ment s ment, mintha arra született volna, hogy ezeket a különös foltokat kergesse, egészen a végtelenség végéig.
 Hirtelenjében megtorpantam; irányíthatatlanná vált minden porcikám, így szinte külső szemlélőként figyeltem az előttem lezajló eseményeket. Az eddig kicsinek tűnő, sötét pontok összébb húzódva, egy kecses alakot formáltak, közvetlenül egy méterre tőlem.
 Ismerős, felsőbbrendű, női test formája rajzolódott ki a fehérségben, lágyan körvonalazódva, akár egy tökéletesre sikerült festmény első kontúrjai. Egyszerű, mégis megfontolt mozdulatokkal lehetett csak olyasmit alkotni, amely akkor született.
 A karcsú derék tetejét simogatta a dús, hullámos fürtökben omló, barna hajzuhatag, amelybe szívem szerint rögtön beletúrtam volna. A vékony testnek, a keskeny vállaknak, az aranyosan kerekedő domborulatoknak makulátlan keretet adtak a hosszú loknik, könnyen s fényesen okozva szememnek csodálatot.
 Tejfehér alapon izzottak az ártatlan barna íriszek, melyeknek legmélyén égett a vágy tüze, csupán haloványan pislákolva.
 Az ovális fejformán pihenő vékony, kissé vöröslő ajkak, csókért kiáltottak, egy gyengéd mosoly kíséretében, amit igyekeztem viszonozni.
 A pisze a orr, a tökéletes szemöldökív, a hibátlan, egészséges színben játszadozó almácskák… Minden annyira varázslatos, elbűvölő volt rajta. Szavakba önteni nem lehetne, azt a szépséget, amely akkor és ott pislogott rám.
 Kellemes hang szólított, olyan, amelyet az ember egész életében hallani akar; azt akartam, hogy még milliószor mondja a ki a nevemet, beszéljen hozzám, énekeljen nekem… tegyen bármit, csak hadd hallhassam őt!
 Az állandó, minket körbefogó fehérség, fakó szürkeségnek tűnt, az auráját kiszínező tisztasághoz képest, amely egy új szintre emelte nálam a „fehér” fogalmát.
 Ártatlan, tökéletes, angyali: ezek a szavak visszhangoztak elmémben, ahogy szívmelengető szépségében fürödtem, mintha a puszta látványától feloldozást tudtam volna nyerni életem eddigi bűneiért.
 Bárcsak így maradhatnék – gondoltam, ahogy egy érintésért könyörögve, felé emeltem kezemet.


 Alig akartam kikecmeregni a franciaágy csodálatos fogságából, a kívülről érkező kávé illata, mégis erre kényszerített.
 A konyha felé vettem az irányt, ahogy szemeimet dörzsölgetve próbáltam megkeresni az ínycsiklandozó aroma forrását. A kávéfőző egy varázslatos teremtmény, hosszú ujjai között pihentek, miközben az illető éppen egy újságot olvasott, akkora beleéléssel, hogy még az italát is elfelejtette kiönteni.
 Halovány mosoly csúszott ajkaimra, ahogy a lány mögé osontam, majd derekát átölelve, nyomtam csókot feje tetejére. Halkan felkuncogott tettemen.
- Jó reggelt! – suttogtam fülébe, mielőtt még nyakába pusziltam volna.                                
- Jó reggelt, te hétalvó! – olvadt bele ölelésembe, miközben a pultra helyezte a feleslegessé vált edényt. – Jól aludtál?
- Remekül – emlékeztem vissza, az alig tíz perccel ezelőtti állapotomra. – Múlt éjjel rólad álmodtam.
- Igazán? – húzta fel szemöldökét kíváncsian. – És jó volt?
- Csodálatos – áradoztam, még kissé kómásan. – Olyan hihetetlenül gyönyörű voltál…
- Miért, általában nem vagyok az? – csipkelődött nevetve, szembe fordulva velem, számon kérő arcot erőltetve magára.
- Dehogynem – leheltem csókot vékony ajkaira. – Te mindig hihetetlenül gyönyörű vagy.
- Na azért! – mosolygott elégedetten, hagyva, hogy kitűrjek egy íriszeibe lógó, kósza tincset.
- És annak ellenére, hogy ez álom tökéletes volt… a valóság mégis tökéletesebbnek tűnik – mondtam, továbbra sem engedve el a lányt.
- Miért?
- Mert itt az enyém vagy…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése