2017. december 30., szombat

Ötvenegyedik rózsafej


     Feladat: 51. „Tiéd lehet a fele.”
Páros: 25. Lee Taeyong x Lee Minhyung
Érintett banda: NCT
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Tiéd lehet a fele

Valamelyik délután, éppen a koliban ültem és bambultam ki a fejemből, mert semmi kedvem nem volt se tanulni, se zenét hallgatni, sem pedig eljárni valahova. Olyan semmilyen kedvem volt, és ez eléggé megnyomta a hangulatot a szobában, bár egyedül voltam már egy ideje, de még mindig a fülemben visszhangzott az a kínos csend közöttünk. Ő kérdezgetett és próbálta a kedvemet feldobni, de valahogy nem sikerült, pedig csak ő tudott igazán megnevettetni.
Hanyatt vágódtam az ágyamon és a plafont bámultam, jobb volt, mint a semmi. Gondolkodtam, de lehet inkább csak az ürességen tanakodtam, mert az is szórakoztatóbb volt minden másnál. Teltek a percek, majd az órák, végül csak késő délután, kora este lett, mikor kinyitódott a szoba ajtaja. Nem emeltem fel a fejemet, mert pontosan tudtam ki is volt az, csupán vártam, hogy megszólaljon vagy csináljon valamit.
-  Taeyong hyung – szólított meg, én pedig nem akartam bunkó lenni, így felültem és rá emeltem tekintetemet. Ott állt az ágyam végében, kezében egy tányérral. A tányéron a kedvenc torta szeletem foglalt helyet, a szemeim pedig elkerekedtek. A cukrászda, ahol kapni lehetett, nem két perces sétára volt. Akkor ezért volt ennyi ideig távol? – Tudom nem sok, és, hogy mennyire szereted, de elfelejtettem vinni a pénztárcámat és csak erre az egy szeletre futotta, pedig azt akartam, hogy majdnem egy egész tortát kapj, a születésnapodon, de nem sikerült. Annyira sajnálom! De ez itt mind a tiéd, és sajnálom, hogy nem köszöntettelek eddig fel. Boldog születésnapot Taeyong hyung! – nyújtotta felém a tortát, ami végül az ölemben helyezkedett el. Hatalmas szemekkel néztem a kisebbre, ki várta a reakciómat a meglepetésére. Teljesen váratlanul ért az egész, de tőle esett a legjobban. Elmosolyodtam, majd végül megszólaltam.
-  Köszönöm Minhyung – és megpaskoltam magammal szemben az ágyat, mire vigyorogva rá is pattant. – Tiéd lehet a fele – mondtam neki, ahogy megfogtam a villát.
-  Nem hyung! Ez a te tortád. Neked kell megenni.
-  De, én meg akarom osztani veled, ha már ennyit fáradoztál érte, és nincs vita – szögeztem le gyorsan.
- Rendben – bólintott és nézte, amint elfeleztem a szeletet és egy darabkát nyújtottam feléje, amit szépen le is evett. Nagyon édes volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése