2017. december 30., szombat

Harmincharmadik rózsafej


     Feladat: 33. „Csak úgy.”
Páros: Hankyung x Kim Heechul (saját)
Érintett banda: Super Junior
Műfaj:
Író: Kim HeeYong

Csak úgy

Hankyung nem rég került ide Koreába, így magamra vállaltam, hogy segítek neki kicsit beilleszkedni. Megtanítottam a nyelvet, elvittem különböző helyekre, ezen idő alatt meg is kedveltem, de neki még nem mertem elmondani.
-  Amúgy, hogy tetszik Korea? Teljesen más, mint Kína, vagy nem annyira?  - kérdeztem egyik nap, mikor a szobánkban ültünk.
-  Annyira nem más.. hatalmas épületek, rengeteg ember. Csak a nyelv más, de hála neked, azzal is egyre jobban boldogulok. – felelte mosolyogva. 
Annak örülök. Na igen, a rengeteg ember.. nem szeretem őket, ezért sem járok nagyon el. Viszont, veled jól érzem magam.  – mondtam, majd egy apró puszit adtam ajkaira. Szegény azt sem tudta, hogy most ez mi volt.
-  Ez.. ezt most miért?  - kérdezte.
-  Csak úgy.  – vigyorodtam el, majd otthagytam szobatársamat, hátha észbe kap és rájön miért tettem, amit.
Azt hiszem, az a puszi hatással volt rá, ugyanis nem sokkal később utánam jött és bevallotta érzéseit, mik ezek szerint egyeztek enyémekkel, csak sosem volt bátorsága bevallani, ahogy korábban nekem sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése