2017. december 30., szombat

Hatvanötödik rózsafej


     Feladat: 65. „Kölcsön veheted az enyémet.”
Páros: 73 Jackson Wang x Tuan Yieun
Érintett banda: GOT7
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Kölcsön veheted az enyémet

-  Miért nincsen egy nyavalyás ingem? – nyafogtam a szekrény előtt, nagyjából tíz perce. A fenébe, el fogok késni, ha nem találom meg azon nyomban azt a lehetetlennek tűnő ruhadarabot. - Miért éppen most jött rá, Jackson-ra a moshatnék? – kérdeztem magamtól. Minden ruhámat kivette a szekrényemből és kimosta, természetesen ma reggel kellett kiteregetnie az ingeimet, amikre a legnagyobb szükségem lenne. Persze, hogy sosem az nincsen meg, ami a leginkább kellene, de ehhez hozzászokhattam volna már, de nem én lennék, ha nem az utolsó pillanatban keresgélném a ruháimat.
Dühösen trappoltam le a konyhába, hogy valami folyadékot magamhoz vehessek, mert már nem bírtam az idegeimmel, na meg persze azért, hogy jól leteremtsem lakótársamat, hogy miért nem szólt a nagy házi munkai rohama miatt. Amint beléptem a helyiségbe, ott találtam őt is, amint nagyban szürcsölgette a reggeli kávéját, az enyémet is kikészítve a konyhapultra.
-  Jó reggelt! – köszönt mosolyogva, de csupán egy intést intéztem felé, majd gyorsan lecsúsztattam nyelőcsövemen az életmentő folyadékot. Beraktam a bögrét a mosogatóba, de úgy, hogy hangot is adjon, ezzel lakótársam tudtára adva, hogy nagyon nincsen jó kedvem. – Valami baj van? – kérdezte finoman és kissé közeledve felém.
-  Igen. Rohadt nagy baj van – vágtam rá dühösen.
-  És mi az?
-  Az, hogy körülbelül húsz perc múlva egy rohadt fontos megbeszélésen kell lennem, de egyetlen egy ingem sincsen, amit fel tudnék venni, mert valaki szépen kimosta őket, mindössze tíz perccel ezelőtt – néztem végig a szemébe, hogy érezze mennyire is pipa voltam ezekben a pillanatokban.
-  Csak ez a baj? Már azt hittem, meghalt valaki, vagy ellopták valamidet – mondta sóhajtva.
-  Ez igen is, rohadt nagy baj, Jackson! – förmedtem rá. – Mégis, hogy a fenébe menjek el így itthonról? Harminc fok van, hosszú ujjú az felejtős, pólóban, egészen biztos, hogy nem fogok mutatkozni az ügyfél előtt és..
-  Kölcsön veheted az enyémet – vágott szavamba kedvesen és egy mosoly terült el arcán.
-  Mi? – néztem rá döbbenten.
-  Válasz egy inget az enyéim közül. Biztos jó lesz rád valamelyik – mosolygott továbbra is, közben a háta mögé mutatva.
-  Mondtam már, hogy imádlak? – rohantam oda hozzá és egy hosszú csókot nyomtam ajkaira, majd pedig fel is rohantam az emeletre, hogy a szekrényéből elkobozzak egy inget, a mai napra. Ezzel megmentetted az életemet Jackson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése