2017. december 30., szombat

Hatvanhatodik rózsafej


     Feladat: 66. „Elviszlek a kórházba.”
Páros: Xong Junhyung x Jang Hyungseung (saját)
Érintett banda: BEAST
Műfaj: fluff
Író: Jiah

Elviszlek a kórházba

Az életem mindig is a tánc körül forgott, szerettem ezt csinálni, még ha csak titkos versenyeken is léptem fel. Féltem, mit szólnának, ha kiderülne. Az egyik ilyen versenyen három srác ellen kellett kiállnom, akiket sosem láttam korábban. Ma este is volt egy ilyen, így lázasan készültem eme eseményre, remélve, újra itt lesznek.
Eljött az este, én meg már ott voltam, átverekedve magam már egy pár táncoson. A múltkori társaságnak semmi nyoma nem volt, és sajnáltam is, hiszen tényleg nagyon jók voltak. Hirtelen megjelentek, majd neki is láttak a koreonak.
Minden rendben ment teljesen addig, míg egyikük rosszul nem esett egyenesen karjára, így abba kellett hagynia.
-  Gyere, elviszlek a kórházba. – mondtam neki, mire kicsit furán nézett rám.  – Jaj bocsi, Hyunseung vagyok. Nagyon tetszik a koreótok. – mosolyodtam el, mire az eddig ismeretlen fiú is elmosolyodott.
-  Köszi, mindkettőt. Az én nevem Junhyung, és tényleg, köszi, hogy elviszel. – felelte, majd el is mentünk.
A kórházban begipszelték neki, így a következő párbajokat ki is kellett hagynia, de mi nagyon jóban lettünk és azóta is az egyik legjobb haverom, és már az ő csapatuk tagjaként járok ugyanezekre a párbajokra, továbbra is annak élve, amit szeretek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése