2017. december 30., szombat

Negyedik rózsafej


     Feladat: 4. „Bocsánat, nem gondoltam komolyan.”
Páros: 16. Han Sanghyuk x Lee Hongbin
Érintett banda: VIXX
Műfaj:
Író: Hagu

Bocsánat, nem gondoltam komolyan

Szinte csak ő volt a társaságom egész gyerekkoromban. Majd általánosban és gimiben is. Nem voltam népszerű - vele ellentétben -, ezért csak vele barátkoztam. Neki rengeteg haverja és ismerőse volt, de mindig az én társaságomat kereste és ez remekül esett. Máig remekül esik.
De nem csak szimplán ezt érte el vele. Hogy hálás legyek. Hanem azt is, hogy beleszeressek. A személyiségébe - bármikor meg tudott nevettetni, folyamatosan küzdött az álmaiért és sosem adott fel semmit, így sosem adta fel a lehetetlen antiszocialitásom - nem csak, hogy nem voltam társasági típus, de még normális reakciót sem lehetett kicsalni belőlem. Az érzéseim nem egyeznek az arckifejezésemmel - és természetesen a gyönyörű, szoborszerű arcába, hatalmas szemeibe és az egész külsejébe. Olyan volt, mint egy Görög Isten.
- Sanhyuk! - kiáltotta. Megálltam az egyetem folyosóján és visszafordultam felé.
- Tessék, figyelek - egy picit biccentettem is felé, hogy kifejezzem a tiszteletemet, hiszen idősebb.
- Be kell vallanom valamit - kezdte. - Meleg vagyok - mondta komolyan.
Először semmit sem tudtam reagálni. Csak vártam, hogy eljusson az információ az agyamig és sikerüljön megemészteni. Majd a döbbenet és a megkönnyebbülés futotta el az arcomat.
- Bocsánat, nem gondoltam komolyan - nevetett fel. - Láttad volna az arcodat! Az az undort, ami kiült rá! - Kitágult a szemem, ahogy figyeltem hahotázó valóját, majd megadóan visszacsuktam félig alvó állapotba.
Ezt nem hiszem el.
- Semmi gond - mosolyodtam el. - De a humorod pocsék.
- Tudom, hogy odáig vagy érte - bökött oldalba nevetgélve, majd mellémér és átkarolt, hogy induljunk tovább.
- Hát persze - Nem is tudod mennyire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése