2017. december 31., vasárnap

Nyolcvanhatodik rózsafej


     Feladat: 86. „Én itt leszek, ha készen állsz.”
Páros: 89. Kim Junmyeon x Kim Jongdae
Érintett banda: Exo
Műfaj: slice of life
Korhatár: +12
Író: Sumire

Én itt leszek, ha készen állsz

- Ez hülyeség – tört elő belőle, amitől a másik felhúzott szemöldökkel nézett fel telefonjából, épp akkor, mikor az ágyon ülő határozott mozdulattal lökött egyet a könyvhalmon, ami előtte terült szét – kettő a padlón koppant agresszív tette nyomán.
- Ne kapd fel a vizet...
- Ne próbálj nyugtatni, Junmyeon! Nem megy... Holnapután vizsga, én meg egy betűt sem tudok az agyamba verni – arcát kezeibe temette. – Semmire nem vagyok jó... – motyogta tenyereibe, mire barátja végül felállt az ággyal szembeni fotelből, s felvette a lelökött angol tankönyveket.
- Add csak! – nyújtotta kezét az összetúrt halom felé.
Jongdae engedelmesen emelte fel a firkálásaival telekarcolt gyakorlólapot, s lesütött pillákkal várta meg, míg az idősebb átnézte neki a megoldott feladatokat. Junmyeon olykor hümmögött, de még akkor sem mert feltekinteni a felsőbb évesre. Remélte, hogy az égő érzés, mely hatalma alá kerítette, nem ült ki arcára.
- Nézd, az első három oké, bár fusd át az igeidőket, az sosem árt, a többi feladatnak meg ess neki! Ne add már fel! – lépett közelebb az ifjabbhoz, majd gyengéden meglökte annak vállát, miután ölébe ejtette a félig kitöltött feladatlapot – Jongdae hálásan tekintett fel barátjára, miközben szíve egy ütem kihagyása után nagyot dobbanva vert tovább.
- Köszönöm.
- Figyelj... Én itt leszek, ha készen állsz, csak szólj, és kikérdezem – mosolygott le rá bíztatóan, majd visszatelepedett a fotelbe, ahol az elmúlt másfél órát töltötte telefonja társaságában.
Jongdae kinyújtotta elzsibbadt lábait – összegyűrve pár papírt, mely az ágyat fedő lepedőn eddig elhagyatottan árválkodott -, majd szórakozottan, újult erővel vette magához a gyűrött lapot és tollát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése