2017. december 31., vasárnap

Kilencvenkettedik rózsafej


     Feladat: 92. „Hívj, ha hazaértél!”
Páros: 15. Xiah Junsu x Park Yoochun
Érintett banda: JYJ
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Hívj, ha hazaértél!

Egyetlen egy dolgot imádtam a szombat délutánban, hogy egyszer sem kellett dolgoznom. Ennyitől függ, hogy mikor adom le a kívánságaimat, hogy esetleg mikor nem szeretnék dolgozni és eszerint igazítják a többiek beosztását is. Még jó, hogy kis főnök voltam a boltba és nem én voltam egyedül, mert akkor az összes délutánt megkaphattam volna és semmi időm nem lett volna semmire. Áldottam mai napig az eget, hogy összehozott a sors egyik barátommal, aki ajánlani tudta ezt a boltot, mert ha máshol lennék, biztos nem lenne ilyen könnyű minden. Remekül éreztem magamat itt és nem csak ez volt az egyetlen ok, amiért szerettem itt dolgozni. Nagyjából fél éve dolgozhattam már a boltban, mikor is felfigyeltem az egyik vásárlóra, aki majdnem napi rendszerességében megfordult itt és már kezdtem kiismerni a szokásait. Mindig kért egy zacskót, ha éppen kupon akció volt, azt is elkérte, és ha gyűjteni kellett valamire, mindig segítette a boltot. Hihetetlenül szimpatikus volt, de egyetlen egy dolog aggasztott igazán. Mind a ketten férfiak voltunk, és nem is az, hogy kis tizenéves fiúk, hanem felnőtt, a huszonötödik életévünket is betöltöttük, így mindent elvetettem, hogy valaha is beszélni tudhassak vele és ne csak annyiból álljon egy találkozásunk, hogy „Jó napot! Más valamit adhatok még? Esetleg kéri a kupont? Nincs esetleg egy kis aprója? Köszönöm. Viszontlátásra!”. Már utáltam ezeket mondani neki, mert egyidősek voltunk, de hát így írta elő a szabályzat, hogy magáznom kellett, de már nagyon rühelltem.
Talán akkor történhetett az első komoly beszélgetésünk, amikor szabadnapos voltam és lementem vásárolni, hogy otthon legyen mit ennem, mikor is az egyik kollégámmal beszélgettem és ő megkérdezte merre találja az olajokat. Automatikusan mutattam neki az irányt és mondtam is, és csak akkor tűnt fel, hogy tőlem kérdezte ezt és nem a mellettem álló dolgozótól. Végül csak elkísértem oda, mert nekem is szükségem volt olajra, aztán együtt mentünk végig a bolton, közben végig járt a szánk, még azután is folytattuk, hogy fizettünk, egészen a házig be nem fejeztük, ahol laktam. Nagyon jó volt végre beszélgetni vele, jól esett, hogy nem csak a kasszánál tudunk néhány percet. Aztán teltek a napok, egyre többször jött le a boltba, már napi rendszerességében és néha hallottam a kollégáimtól, hogy keresett is engem, ha éppen nem abban a napszakban voltam, mint amikor ő jött le. Ez nagyon boldoggá tett és az egyik este hihetetlenül meglepődtem, mikor a személyzeti bejárattól nem messze megpillantottam. Teljesen ledöbbentett, hogy ott volt és várt rám, mert egyszer sem mondtam neki, mikor is végzek vagy, hogy végig vagyok-e. A kollégáim természetesen tudták, hogy a nők sajnos nem mozgatták meg a fantáziámat, ezért volt is régen egy aprócska kellemetlenség, mikor ez kiderült, mert a két férfi dolgozó egyből el akart menni a boltból, de miután felvilágosítottam őket, hogy ők egyáltalán nem az eseteim, kicsit megnyugodtak, de tartották a távolságot. Megértettem, hogy miért tették, hiszen én is így reagáltam volna az ő helyükben. Azóta eltelt már lassan három év, és azt az éjszakát sosem fogom elfelejteni.
Szakadt az eső, a tető sem volt az igazi, néhol lyukak sokaságát lehetett meglátni rajta, de ő akkor is várt rám, még ha el is ázott. Azon az estén, már pontosan tudtam, hogy mit is éreztem iránta. Ez már szerelem volt, eddig csak kedveltem, de most már azt akartam, hogy mellettem maradjon. Hazakísért és ezt minden egyes éjszaka megtette, amikor éppen én zártam a boltot. Ilyen pasit sehol sem fogok találni többször.
Szépen haladtunk előre a kapcsolatunk kialakításában, ami számomra először csak egyoldalúnak tűnt, egészen addig, míg végül a házam előtt, - pontosan azután egy évvel, hogy először várt rám este – bevallotta, hogy nem tudja miért, de elkezdett vonzódni hozzám és nem bír, nem mellettem lenni. Ekkor tudtam, hogy ennek következményei lesznek és most itt voltam harminc éves fejjel, a kanapén punnyadtam, mert nem volt jobb dolgom és vártam, hogy jelentkezzen.
Nem éltünk még együtt, de már terveztünk, csak a megfelelő időt nem találtuk még meg hozzá. Mind a ketten teljesen más időben dolgoztunk, de már készültünk kivenni a szabadnapunkat, hogy végre összecuccoljunk. Este kilencfelé járt az idő, ekkor szokott végezni, én meg vártam, hogy megcsörrenjen a mobilom. Nem kellett sokat várnom, és már hallottam is a jól ismert dallamot.
-  Jó estét! – köszöntem bele egyből, egy kisebb mosollyal az arcomon.
-  Neked is – hallottam meg hangját. – Azt hittem már alszol. – Hallottam a háttérből, hogy most lépett ki a munkahelyéről és a még zajos utcát járta.
-  Tudod jól, hogy nem tudok ilyen korán aludni. Lehet hajnalban keltem, de nem vagyok még fáradt.
-  Fáradt lennél, ha ott lennék? – kérdezte, de pontosan tudtam mire is gondolt és hogy most nagyban mosolygott.
-  Te és a perverz fantáziád – sóhajtottam egyet, miközben elfeküdtem a kanapén. – Amúgy, akkor sem lennék az. Inkább te lennél lefárasztva.
-  Azt majd meglátjuk.
-  Nem hiszem – nevettem. – Mikor érsz haza?
-  Fél-háromnegyed óra.
-  Hívj, ha hazaértél! – kértem meg rá, talán először.
-  Tudod, hogy mindig felhívlak, hogy aztán lefárasszalak – mondta mosolyogva, mire csak égnek emeltem a tekintetemet.
-  Milyen emberrel áldott meg az élet?! – sóhajtottam. – Siess haza! – adtam ki neki az utasítást.
-  Értettem főnök – nevetett, majd letettük a telefont és vártam, hogy ismét megszólaljon az ismerős dallam, de helyette a csengőt hallottam meg. Miért nem bírja visszafogni magát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése