2017. december 30., szombat

Nyolcvanadik rózsafej


     Feladat: 80. „Vegyél mély levegőt!”
Páros: 93. Lee Jaejin x Lee Hongki
Érintett banda: FT. Island
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Vegyél mély levegőt!

-  HONGKI!! – hallottam nevemet, amint valaki azt üvöltötte a reptéren. Egyből a hang irányába fordultam és mire ezt megtettem, már a karjaimban is volt a mosolygós fiúcska, kit már lassan egy hónapja, hogy nem láttam.
-  Szia – üdvözöltem mosolyogva és megsimogattam haját, miközben arcát belefúrta felsőmbe, kezei erősen markolászták az anyagot. – Jól utaztál?
-  Igen-igen. És annyi mindent kell mesélnem! – kapta fel hirtelen fejét, még szerencse, hogy nem voltam felette, mert akkor az állkapcsom kárára ment volna.
-  Mond csak – bíztattam és elvéve tőle a cuccát, indultunk el a kocsi felé, miközben szája be nem állt.
Az úton egyszer sem szólaltam meg, csak hallgattam, amint lelkesen beszélt az elmúlt egy hónapról, amit külföldön töltött. Minden egyes napját lerészletezte, rengeteg képet készített, mint megtudtam, amiket otthon meg is fog mutatni és talán ma este egyáltalán nem fogunk semmit sem aludni, mert még sehol sem tartott a mesében.
-  …és annyira magasan voltunk, hogy azt hittem le fogok esni. Meg…
Csak hallgattam és hallgattam, mindent megjegyeztem, amit mondott. Lassan baktattunk fel a lakásunkig, kinyitottam előtte az ajtót, ő pedig egyből lekapta magáról cipőjét és bevetődött az ágyra.
-  Annyira jó itthon lenni! – feküdt a hátára, szétterítette karjait és mélyeket szippantott a levegőből. – Jajj, azt nem is meséltem, amikor elmentünk a… - ült fel villám gyorsan.
-  Jaejin – fogtam be a száját, miközben megtámaszkodtam combján. – Vegyél mély levegőt! – utasítottam, mert már kezdtem attól félni, hogy beszéd közben nem vesz levegőt. Bólintott egyet, így elvettem kezemet szája elől, de meg is bántam, mert amint nem volt semmi sem beszélőkéje előtt, folytatta ott, ahol abbahagyta. Mosolyogva csóváltam a fejemet, majd kezdtem el valami ételt készíteni neki, és mikor úgy éreztem ideje, elnémítani a fiatalabbat, meg is tettem, de most nem a kezemmel fogtam be lepénylesőjét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése