2017. december 30., szombat

Harminckettedik rózsafej


     Feladat: 32. „Nem nehéz. Erősebb vagyok, mint hinnéd.”
Páros: 22. Ahn Daniel x Bang Minsoo
Érintett banda: Teen Top
Műfaj: fluff
Író: Lee MinXia

Nem nehéz. Erősebb vagyok, mint hinnéd

Mikor kinyitottam a szememet, a tejszínű falakról visszatükröződő fény majdnem elvakított. Jobb kezemből egy infúziós tű lógott ki. Bal mutatóujjamra egy EKG-hoz tartozó kis műszer volt felcsíptetve. A fejem mellett a szívritmusomat mérő gép egyenletesen csipogott.
Megpróbáltam felidézni, hogyan kerültem ide, csakhogy nem jártam sok sikerrel. Nagyjából öt perc múlva az ajtóban megjelent Minsoo, mögötte pedig egy fehérköpenyes nő.
- Felébredtél? Hogy érzed magad? Minden rendben? – zúdította rám kérdéseit aggódva.
- Igen, jól vagyok – feleltem. – Viszont azt nem nagyon értem, hogyan kerültem én ide… Mit keresek itt? – néztem fel kávébarna íriszeibe.
- Nem emlékszel? Leestél a színpadról, beverted a fejed a betonba és eszméletedet vesztetted.
- Én... Csak arra, hogy koncertünk volt… Akkor most félbe lett hagyva? – félve pislogtam fel rá.
- Igen, ugyanis most az egészséged fontosabb, mint a koncert – simított végig hajamon. A nővér nézte egy darabig a monitorokat, majd felénk fordult.
- A vitális funkciói egész jók, vagyis nincs szívritmus zavara, ha nem lesz semmi gond, holnap reggel haza is mehet, viszont minimum egy hétig pihennie kell. – Mosolyogva bólintottam, azután a nővér kiment a teremből, s egyedül maradtam Minsooval.
Iszonyatosan fájt a fejem, így szinte egész nap aludtam. Minsoo mindvégig mellettem maradt.
- Köszönöm, hogy itt vagy velem. Nélküled félelmetes lenne ez a légkör… - motyogtam, miközben kezemet feléje nyújtottam.
- Ez természetes. Leaderi kötelességem vigyázni rád – fogta meg a kezem.
- Csak azért maradtál itt? Mert kötelességed? – hanglejtésemből észrevehető volt a csalódottság.
- Nem… Vagy… Ezt most, hogy érted? – értetlen tekintettel meredt rám.
- Sehogy. Felejtsd el – fordultam el, hogy a hátamat mutassam neki.
Nem értem, már nem szeret? Azt hittem azért maradt velem, mert szeret és félt… Úgy tűnik, ki kell ábrándítanom magam…

Másnap reggel hazamentünk, s Minsoo egyből befektetett az ágyba. Egész nap körülöttem sertepertélt.
- Készítek teát. Nem fáj a fejed? Hozzak fájdalomcsillapítót?
- Nem. Jól vagyok, köszönöm – mosolyogtam rá.
- Nem szédülsz?
- Minsoo! Jól vagyok, oké?
- Sajnálom, én csak féltelek… - motyogta az orra alatt.
- Miért? – ülök fel, s érdeklődőn emeltem rá tekintetemet.
- Hogy-hogy miért? – hangját kissé megemelte, felháborodottságát kifejezve. – Azért, mert szeretlek. Hogy lehetsz ilyen bolond, hogy ilyeneket kérdezel? – forgatta meg szemeit, mire elvigyorodtam.
- Tudtam, hogy nem csak „kötelességből” maradtál bent velem – feküdtem el önelégülten az ágyon.
Nagyon unalmas volt ez a hét, hogy szinte végig csak feküdtem és ültem az ágyban. Már számoltam vissza a napokat, mikor mehetek végre megint próbálni. Természetesen pont lemaradtam arról a megbeszélésről, ahol a koreográfusunk bemutatta az új albumunk tánclépéseit. A többiek már javában gyakoroltak, de nekem persze itthon kellett punnyadnom…
Igazság szerint nem akkora tragédia, hiszen így tudtam készülni a vizsgáimra. Különben is el voltam maradva velük. Végre úgy éreztem, hogy sikerült beérnem magam a tanulásban is, mikor is kiderült, hogy nem elég, hogy szakmából vizsgáznom kell, hanem még idegen nyelvből és táncból is. Miért is ne? Nem elég, hogy a csapatban le vagyok maradva a koreográfiával, még akkor ráadásnak tanulhatok be tíz táncot, amelyikből kettőt elő kell majd adnom vizsgán.
- Maradhatsz itthon még egy hetet, ha inkább a vizsgákra készülnél. Az új lemezbemutató csak egy hónap múlva lesz, addig biztosan megtanulod. Nem szeretnélek túlhajszolni.
- Nem kell. Fel tudok készülni egyszerre mindkettőre.
- Nem lesz nehéz?
- Nem. Nem nehéz. Erősebb vagyok, mint hinnéd. És itt most az erőset a képességeimre értettem. Tudod, picit bánatossá tesz, hogy nem bízol bennem.
- Bízom benned, csak szerettem volna megkönnyíteni a dolgod, de ha nem, hát nem.
Nagyon jól tudom, hogy most megsértődött, ezért, hogy minél előbb kiengesztelhessem, lementem a konyhába, ahol ő épp a vacsorát készítette. Elhessegettem fürdeni, mondván, majd én befejezem az étel elkészítését. Gyorsan el is készült a vacsora, leültünk enni, majd a háló fele kezdtem terelgetni.
A falhoz nyomtam, s heves csókolózásba kezdtem vele, ám mire elmélyíthettem volna a dolgot, addigra Minsoo leállított.
- Nem szeretném, ha rosszul lennél – nyelt egy nagyot, s láttam rajta, hogy nehezen tud ellen állni, ezért elkezdtem kicsit az idegein táncolni.
- Ellen akarsz állni? Nehéz lesz… - vigyorogtam rá, s miközben szemeibe meredtem, azután végignyaltam ajkaimon.
- Nem nehéz. Erősebb vagyok, mint hinnéd. Képes vagyok ellenállni, szóval menjünk aludni, mert holnap korán kelünk.
Csak lehajtott fejjel kullogtam az ágyhoz, mert hangjából csak úgy áradt a határozottság. Miután lefeküdt, rögtön karjai közé fészkeltem magam, szorosan mellkasához bújva. Ebben a pozícióban aludtam el, s ebben is keltem fel reggel. Párom óvó karjai között, ahogy gyengéden ölelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése