2017. december 30., szombat

Nyolcvanharmadik rózsafej


Feladat: 83. „Érted megteszem.”
Páros: Woo Jiho (Zico) x Ahn Jaehyo (saját)
Érintett banda: Block B
Műfaj: fluff
Író: Kim HeeYong

Érted megteszem

Mindenki tudja, hogy nem vagyok egy olyan típus, aki elégedett magával vagy a hangjával. Sokan mondják azt, hogy szólóznom kellene vagy legalább több sort vállalnom a dalokban, de nem megy.
Egyszerűen nem. Mindig is azt mondom én csak a kinézetem miatt vagyok itt és ez nem változott az évek során.
-  Jaehyo, figyelj.. az van, hogy a japán projekthez kellene egy szólódalodnak lennie.. – nézett rám Jiho, aki egyben a párom is.
-  Igen, tudom. Nem megy, te is tudod, hogy képtelen vagyok rá.
-  Ne csináld, mindannyian bízunk benned. Menni fog, rendben? – ült közelebb hozzám azzal a jellegzetes mosollyal arcán.
-  Hát jó. Érted megteszem. Meg a csapat miatt – mentem bele végül.
Nem tudom mit látott, de tényleg ment és a dalom sikeres lett japán rajongóink között, hisz ritkán hallottak tőlem ilyet. Egy darabig nem tervezek hasonlót, de megtettem. Kellettem neki, hisz ránk, vokalistákra volt írva a dolog. Azt hiszem, többet kellene ilyet, nekem meg megbarátkozni magammal végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése