2017. december 30., szombat

Negyvenhatodik rózsafej


     Feladat: 46. „Boldog születésnapot!”
Páros: 46. Jung Taekwoon x Lee Jaehwan + Lee Hongbin
Érintett banda: VIXX
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Boldog születésnapot!

Már lassan egy hónapja, hogy erősödött a kapcsolat közöttünk, kezdtem azt érezni, ez nem csupán egy szimpla barátság. Egyre több kérdést tett fel, amikre néha, vagyis eléggé gyakran nem válaszoltam, hiszen nem az én asztalom volt a kommunikáció. Vele nem bírtam úgy beszélgetni, mint Bini-vel. Ő volt az első barátom a középiskolába, majd az egyetemen is az ő társaságát keretem, míg be nem mutatott neki. Hongbin, nagyszerű barátom volt, mindig mellettem volt és imádtam, gyömöszölni a bőrét, mint ahogy a nagyszülők szokták az unokájukat, de ő más volt. Az ő közelébe nehezen tudtam beilleszkedni, talán azért, mert nem egyszerű kapcsolat volt a miénk. Én többet éreztem mindennél, mint amit ő gondolt. Én nem csak megölelni akartam egyszer, hanem minden egyes pillanatban magam mellett akartam tudni, de ez nem volt lehetséges. Ő nem így érzett és ezt onnan tudtam, amikor egyik nap bemutatta a barátnőjét. Azon a napon még csöndesebb volt, mint szoktam és ez feltűnt nekik, de sikeresen kihúztam magam egy aprócska hazugsággal. Azóta eléggé megváltozott a viszonyunk, de megmaradtunk barátoknak, viszont egy hónapja, többet keres fel és beszél velem. Ez egyszerre tölt el boldogsággal és szorongással. Boldog voltam, hogy velem akart lenni, de tudtam, hogy ott a barátnője, így nem tehettem meg azokat a bizonyos lépéseket.
Ballagtam hazafelé, a szüleim nem voltak otthon, mert mindketten késő estig dolgoztak, így rám várt a hatalmas ház. Szomorúan kullogtam az utcán, leginkább az szomorított el, hogy ma egyikükkel sem beszéltem. Hongbin beteg volt, de nem is választolt az üzeneteimre, így minden óra unalmas volt. Igaz, nem voltunk egy évfolyamon, mivel fiatalabb volt nálam, de órákon gyakran írogattunk, főleg, ha mind a ketten unatkoztunk. Még csak gólya volt, de amikor még középiskolába járt, akkor is mindig velem volt. Annyira hiányzott az idióta viccei. Ő pedig.. lerázott állandóan. Válaszolt először az üzeneteimre, majd eltűnt. Senki sem volt ma velem, főleg, hogy ez nem is egy akármilyen nap volt.
Csalódottan kerestem elő a kulcscsomómat, majd illesztettem be a helyére és nyomtam le a kilincset, lépve be a kissé hűvös levegőről, a jó meleg, házba. A táskámat ledobtam a padlóra, lekaptam a cipőmet és a kabátomat, majd beljebb sétáltam a nappaliba és, amint a lábamat betettem, felkapcsolódott a villany és megpillantottam öt embert, amint hatalmas mosollyal az arcukon néztek engem. Kivételesen az én ajkaim is mosolyra húzódtak, de nem azért, mert nem felejtették a mai napot, hanem azért, mert ő is ott volt. Mindenki felköszöntött, egymás után jöttek, sorra, utoljára maradt ő, és éppen elengedtem Hongbin-t, amint ő került a karjaim közé. Mindig csak ennyit engedett nekünk az élet, de nem is lehet több közöttünk.
-  Taekwoon hyung. Boldog születésnapot! – hallottam hangját egyenesen a fülem mellől.
- Köszönöm Jaehwan – öleltem kissé szorosabban magamhoz, de nekem másra nem is volt szükségem. Itt volt és ez volt a fontos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése