2017. december 30., szombat

Negyvennegyedik rózsafej


     Feladat: 44. „Ne aggódj miattam.”
Páros: Kim JongIn x Do KyungSoo (saját)
Érintett banda: EXO
Műfaj: fluff
Író: Eleanorh Swan
Ne aggódj miattam

Ahogy az édes nedű felébresztette ízlelőbimbóimat, s végigfolyt torkomon; széles mosoly terült el az arcomon. Ellenállhatatlan vágy fogott el, hogy ismét kapjak belőle. Nem is késlekedtem sokáig, hamarosan egy újabb adagot hörpintettem az isteni italból.
-  Meg fog fájdulni a torkod – nézett rám rosszalló fejcsóválással JongIn, megszakítva az eddigi békés szürcsölgetésemet. Fogalmam sincs mióta bámult; mogyoróbarna szemei fürkészően elemezték az arcomat, dús ajkait összepréselve igyekezett ráerősíteni komoly tekintetére. De azaz angyali arc - melynek vonásai legalább olyan finomak és tökéletesek voltak, akár az általam szürcsölgetett, ínyenc gyümölcskoktél – megtörte a rosszalló pillantás hitelességét, és elvette az erejének élét, így már nem pirultam el zavaromban, ahogyan régen tettem volna.
-  Ne aggódj miattam!
Tekintetem újra a koktélomra vándorolt; szórakozottan igyekeztem kivadászni belőle a gyümölcsdarabkákat, amelyhez természetesen a vadászathoz illő hangos szürcsölés társult.
JongIn egy bosszús sóhajt hallatott, majd újra könyvébe temetkezve elrejtette előlem a csillogó, lágyszínű íriszét.
Szerettem nézni, amikor olvas. Homlokán a ráncok összefutottak, szemöldöke olykor-olykor megemelkedett, ajkai némán betűzték a szavakat. Órákig el tudtam gyönyörködni ebben a szobor szépségű férfiban. Azonban, ahogy mindig is, a gyönyörködésem közepette lelepleződtem, a nyugalmat felváltotta a bosszúság, ahogy fel sem emelve fejét a könyvtől hozzám mormogott.
-  Ugye tudod, hogy még nem válaszoltál a kérdésemre.
-  Nagyon jól tudom – válaszoltam duzzogó hangon, miközben a szívószálat rágcsáltam.
JongIn továbbra sem nézet fel. Nyugodtan olvasott tovább, mintha valami jelentéktelen dologról lenne szó, s nem is mondott semmit, míg az utolsó oldalig nem ért egy újabb fejezetet lezárva a könyvben.
-  Akkor hát?
-  Miért olyan fontos ez most? Azt hittem tényleg békén hagysz, amikor beültünk ide…
Az utóbbi időben sokat veszekedtünk, a legáltalánosabb dolgok aprócska hétköznapi hibáin is, s ahogy az JongInhez méltó volt, mindig másban kereste a hibát. Fel sem merült benne, hogy a feszültség oka, talán nem más, mint az ő apáskodó személyisége.
Zavartan nézett rám. Szamárfület hajtva a könyv lapján becsukta és visszatette a táskájába, így már csak rám figyelt. Reméltem, hogy elkerüljük ezt a beszélgetést. Majd egy órán át némán ültünk egymással szemben így, miközben én a gyümölcskoktélomat élvezve próbáltam lehiggadni, ő az olvasásban keresett nyugalmat.
-  KyungSoo… kérlek
-  Ugyanazokat a köröket futjuk. Mindig megkérdezed, én mindig elmondom, hogy mi a baj. Úgy viselkedsz, mint egy házsártos nagypapa, aki az ötéves unokájára vigyáz. Folyton gyereknek érzem magam melletted – duzzogtam.
-  Gyereknek? – vonta fel a szemöldökét enyhült mosollyal, szemeiben felcsillant a furfangosság. Na, de nem hagyom én most magam olyan könnyen. – Igazad lehet. Bár az mellett, hogy megakadályoztam, hogy átmenjen a nyakadon egy autó, leess a negyedikről és torokgyulladást kapj egy gyümölcskoktéltól, amelyben még alkohol sincs…
-  Inkább ne folytasd – emeltem fel kezemet tiltakozóan és eltoltam az üres poharat, majd karba fontam a kezeimet. JongIn borzasztóan jól mulatott rajtam. Mintha benne lett volna a vérébe, hogy ezt csinálja. Többször is mondta már nekem, hogy a duzzogásom majdnem olyan aranyos, akár a zavarom, de jelen pillanatban semmi aranyosat nem láttam a haragomban.
-  Én csak azt kérem, ne aggódj miattam!
-  Hogy ne aggódnék, ha szeretlek? – hajolt előrébb az asztalon, átszelve azt a biztonsági zónát, amely mögött még bőven nagy volt a szám. Egy kissé megrendült bennem a harag, ingatagsága azonban kevés volt még a győzelméhez.
-  Lehet apáskodás nélkül is szeretni.
-  De pont ez a szép benne nem? – ragadta meg a kezemet, s fittyet hányva a kávézó többi vendégére összekulcsolt ujjainkat nézte az asztalon.
Most már zavarban voltam. Csendben néztem, amint hüvelykujja simogatása megtöri a haragom ingatag falait, miközben melegség járta át a testemet.
-  Én vigyázok rád, te vigyázol rám, ami pedig a peches énedet illeti…
-  Elhallgass, Mr. Tökéletes, még a végén változik az esti programom és kereshetsz más partnert – vágtam vissza neki széles mosollyal, csintalanul csillogó szemekkel, mire halkan felnevetett.
- Ó, ne aggódj miattam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése