2017. december 30., szombat

Tizenhetedik rózsafej


     Feladat: 17. „Rád gondolok”
Páros: 4. Tobio Kageyama x Hinata Shouyou (meglepi páros)
Anime: Haikyuu
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Rád gondolok

Nagyban haladtunk az edzéssel, Kageyama és én éppen az új technikánkon dolgoztunk, de valahogy sosem jött össze. Mind a ketten rettentően idegesek voltunk, utáltuk, ha nem sikerült valami. Túlságosan maximalisták voltunk, hogy akár egy perc pihenőt is elrendeljünk magunknak. A sempai-ok, néha az idegeinkre mentek, mert követelték a pihenőnket, mivel nem akarták, hogy a meccsre lenyomorodjunk, a makacsságunk miatt.
Kageyama-val állandóan vitatkoztunk és versenyeztünk, de élveztem a társaságában lenni és egyszer biztosan le fogom győzni, mivel rajtam kívül senki sem imádta jobban a röplabdát. A pillanat, amikor a labda a levegőben tölti az idejét, csupán egyetlen egy röpke pillanatod van kigondolni, mit is tegyél, közben meg ügyeljél, hogy a csapattársaidat se zavard. Mindent egyszerre kellett tenned, de ezt a dolgot, mi már nagyon jól elsajátítottuk. Kageyama-val, egymás gondolataiban olvastunk, egymásra sem kellett néznünk, de már pontosan tudtam, hová is fogja emelni a labdát, amit én szépen átütöttem az ellenfél térfelére. Hihetetlen érzés volt ott lenni a hálónál és ugrani. Imádtam ugrani.
-  Hinata! – szólt rám idegesen. Talán már harmadjára ismételhette el a nevemet.
-  Mi? – kaptam fel a fejemet és rá néztem.
-  Mégis min gondolkodsz ilyenkor? Itt magyarázok neked, de még csak válaszolni sem vagy képes!! – förmedt rám haragosan.
-  Rád gondolok – válaszoltam neki nemes egyszerűséggel, mire arca vörös színben kezdett pompázni.
-  Ne mondj ilyeneket! – vágta rá és már ment is vissza a pályára, én pedig követtem egy hatalmas mosollyal az arcomon.

1: Senpai: Udvarias megszólítási forma, azokkal szemben, akik ugyanabban a dologban előttünk járnak. Koreában a Sunbae-nak felel meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése