2017. december 30., szombat

Harmincnyolcadik rózsafej


     Feladat: 38. „Félre tettem neked egyet.”
Páros: 69. Lee MinHyung x Wu YiFan
Érintett banda: EXO
Műfaj: fluff
Író: Hagu

Félre tettem neked egyet

A kínai órákat várom mindig a legjobban. Igazából utálok nyelvet tanulni, mert nem az erősségem, de a kínait mindig várom. Még pedig Wu Yifan tanár úr miatt.
A sorozatokban, meg a filmekben a tanár-diák kapcsolat mindig jól szokott végződni, nem? A végén nem buknak le és leérettségizik a diák, aztán mindenki boldog. Kár, hogy nem egy filmben élek. Ha olyan életem lenne, akkor először is a tanár is szerelmes lenne belém. Így kezdődne minden. De az én szerelmem plátói… és ha jól érzem az is marad.
A mai első órám volt a kínai, aminek örülnék így a reggelben, de sikerült elaludnom. Nem is kicsit! Az óra utolsó néhány perce lehetett, amikor átrohantam a suli modern építésű kapuján. Lélekszakadva futottam fel a lépcsőn, majd lihegve rontottam be a terembe, de a tanáron - Wu Yifanon - kívül senki sem volt bent.
- Elnézést a késésért… - motyogtam, de nem volt semmi értelme már.
- Minhyung! - nézett fel a papírjaiból Yifan. Megdobbant a szívem, pedig csak a nevemet mondta ki.
- I-igen? - reméltem, hogy most jön az a tipikus olyan rész, hogy “tudom, hogy nem szabad, de szeretlek…”, vagy “a különbségek ellenére kapcsolatot akarok…”
- Az órán feladatlapra dolgoztunk, félre tettem neked egyet  - intett magához.
Hát… még mindig nem élek filmben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése