2017. december 30., szombat

Hetvenedik rózsafej


     Feladat: 70. „Szeretném, ha boldog lennél.”
Páros: 70. Park Jimin x Kim Seokjin
Érintett banda: BTS
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Szeretném, ha boldog lennél

Lassan két éve, hogy beleszerettem az egyik próbán. Nem emlékszem, éppen mit is gyakoroltunk, de azt a tekintetet sosem fogom elfelejteni. Annyira tökéletes volt, de pontosan tudtam, hogy esélyem nem volt nála. Ő nem érzett úgy, ahogy én, vagyis igen, csak nem engem. Más volt a kiszemeltje, én nem kellettem neki, pedig az életemet is odaadtam volna egy olyan mondatért, amint a másiknak mondott mindig. Vágytam szavaira és érintéseire, melyekkel nem engem illetett. Akartam, de tudtam, hogyha felfedném titkomat, akkor azzal ártanék neki a leginkább.
Elfeküdtem a kanapén és pihentettem szemeimet. Nagyon fáradt voltam és vártam, hogy az álom megtaláljon, de nem nagyon akart keresni. Utáltam az ilyen pillanatokat, mert másnap mindig úgy néztem ki, mint a mosott szar.
-  Aludni akarok – panaszkodtam hangosan és arcomat tenyerembe temettem.
-  Miért itt alszol? – hallottam meg hirtelen hangját, mire felültem és kikerekedett szemmel néztem rá.
-  Hyung! Miért vagy még fent? – kérdeztem halkan, mert alig bírtam megszólalni izgalmamban.
-  Én kérdeztem előbb. Én csak inni jöttem, mert ki van száradva a szám.
-  Oh.. Hát.. J-Hope és V, még nem alszanak és hangosak, így gondoltam elfekszem itt, hátha sikerül aludnom – vakartam tarkómat.
-  Miért nem szólsz rájuk, hogy aludjanak?
-  Mert olyan jól elvannak, nem akarom elrontani a jókedvüket.
-  De te fáradt vagy, és ha a kanapén alszol, akkor a nyakad és a derekad fájni fog másnapra. Meg különben is, késő van, ki kell pihenned maga rendesen.
-  Igazad van, Hyung! Megyek is aludni – pattantam fel a kanapéról és már mentem is volna, ha nem ragadta volna meg a karomat.
-  Jimin. Mi a baj?
-  Nincsen semmi..
-  Én ezt nem így látom. Mond el, nyugodtan mi is bánt.
-  Te.. – suttogtam.
-  Én? – Basszus, meghallotta?
-  Én… Szeretlek Hyung – fordultam lassan feléje. – Már másfél éve, hogy elcsavartad a fejemet, de tudom jól, hogy te mást szeretsz, így nem állok az utadba. Én csak… Szeretném, ha boldog lennél – mosolyogtam rá. – Több nem is kell nekem.
-  Jimin..
- Nem kell semmit sem mondanod Jin hyung. Nem kell, hogy sajnálj vagy megvigasztalj, már hozzászoktam. Te nem érzel úgy, ahogy én, de nem is baj. Talán jobb is így – vontam meg a vállamat. – De tényleg megyek aludni, mert a végén el fogok aludni fellépés közben. Jó éjszakát – vetettem rá mosolyomat, majd elrobogtam a szobámba, bevágódtam az ágyba, és álomba sírtam maga, viszont, örültem, hogy végre kiadhattam magamból az érzéseimet. Igaz, nem viszonozta, de legalább tudta. Én tényleg csak azt szeretném, ha boldog lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése