2017. december 30., szombat

Hatvanadik rózsafej


     Feladat: 60. „Tessék, idd meg! Jobb lesz.”
Páros: Kim Jonghyun x Kim Kibum
Érintett banda: SHNIee
Műfaj: fluff, yaoi
Író: Sári~

Tessék, idd meg! Jobb lesz

Minden embernek van olyan pillanat az életében, amikor a legkisebb nátha is képes halálos betegséggé válni. Ez alól én sem volt kivétel. Az év 360 napján makkegészséges voltam, de az a maradék öt nap, az év legrosszabbja. Ekkor semmire se voltam képes, még munkába se tudtam állni, mert annyira elnyomott a nátha és a láz, hogy ahhoz egy hatalmas erő kellett, hogy elvonszoljam magamat a fürdőbe.
Most az ágyban feküdtem, egy jó vastag takaró alatt, miközben halkan ment a tévé a szobában, hogy mégse unatkozzak, de ha esetleg elalszom, akkor ne zavarjon. Valami unalmas film ment, így inkább a telefonommal foglaltam el magam, hogy ne unatkozzak. Olvastam a híreket, majd videoklipeket kezdtem el nézi, mert némelyik annyira jó volt, hogy nem lehetett betelni velük. Már nem is tudom hányadik videót néztem, mikor is nyílni kezdett az ajtóm. Egyből letettem a telefont és elmosolyodtam, mikor legkedvesebb barátom közeledett felém, egy tálcával, amin egy hatalmas bögre ült.
-  Tessék, idd meg! Jobb lesz – mondta mosolyogva, miközben megvárta, hogy felüljek, majd a tálcát az ölembe helyezte és letelepedett az ágy szélére.
-  Mit hoztál hyung? – néztem rá kíváncsi tekintettel, miközben óvatosan kezeim közé vettem a gőzölgő bögrét és lassan ajkaimhoz emelve iszogattam belőle.
-  Mézes tea. Jó a torkodra és a megfázásodra is – válaszolta, miközben tenyerét homlokomra simította. – Úgy tűnik lejjebb ment a lázad. Pihenj még, hogy jobban legyél – mondta kissé aggódva.
- Úgy lesz hyung – vigyorogtam és a társaságában fogyasztottam el az italt, majd elfekve az ágyon álmodtam valami szépet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése