2017. december 30., szombat

Hatvannegyedik rózsafej


Feladat: 64. „Enyém lehet ez a tánc?”
Páros: Byun Baekhyun x Kim Jongin, Kim Jongdae
Érintett banda: EXO
Műfaj: slice of life
Író: NaNa

Enyém lehet ez a tánc?

Ott álltam, letaglózva, teljesen elveszve a saját érzéseimben, mikor megláttalak titeket. A rengeteg kérdés, mely bennem kavargott egyszerűen kikészített.
Miért nem voltam elég bátor? Miért nem tudtam oda menni hozzád? Miért nem tudtam a barátságunkat eldobni, hogy aztán valami sokkal komolyabb, érzelmesebb legyen belőle? Miért vagyok ilyen béna? Én akarok lenni melletted!
Meg akarom fogni a kezed, el akarom suttogni neked, miszerint mindig is szerettelek, oly' sok mindent szeretnék, mégis gyáva voltam és elvesztettelek. Elvesztettem a szerelmemet, a barátomat, azt az embert, akit minden pillanatban magam mellett akartam tudni.
De nem siránkozom, ha azon a bálon én lépek eléd Baekhyun, ha én simogatom végig a karod, akkor mellettem lennél, nekem címeznéd a szerelmes mosolyokat nem Jongdae-nak.  Engem csókolnál meg büszkén a szűk családi és baráti körben, az én segítségemre támaszkodnál, de nem teszed. Mert én nem mertem eléd állni, Kim Jongin-ban nem volt annyi, hogy oda álljon eléd, majd átöleljen.
Mosolyogva fogadtad volna és talán meg egy puszit is nyomtál volna a hajamba. Ismertelek, túl jól ismertelek, de nem mertem oda lépni.
Helyette végig néztem, ahogy Jongdae eléd áll, remegő ujjaival lassan simít végig a hófehér zakóval takart karodon, majd füledhez hajolva megkérdezi: Enyém lehet ez a tánc?

Éreztem, hogy a mellkasom összeszorul, a kép előttem homályossá válik, és a gyomrom összeszűkül. Zavaros gondolataim miatt egy szempillantás alatt eltűntem. Nem akartam, hogy lásd, szenvedek.
Te boldog vagy, én pedig mindig is szerelmesen zakatoló szívvel vágyódom utánad, Byun Baekhyun!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése