2017. december 30., szombat

Második rózsafej


     Feladat: 2. „Próbáld ki!”
Páros: 2. Lee Yeji x Moon Sua
Érintett banda: Fiestar
Figyelmeztetés: lány x lány szerelem (yuri)
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Próbáld ki!

Már jó néhány hónapja felfigyeltem rá, igaz, hogy csak a nevét tudtam, és azt, hogy imádott egyedül ülni kint a padon, de nekem ez éppen elég volt, hogy beleszeressek. Amikor először megpillantottam, a haja hullámzása vonta magára a figyelmemet és az a gyönyörű mosoly, mely a mai napig kísértett. Azóta, amikor csak tehettem, őt figyeltem távolról, mert a köztünk lévő hatalmas korkülönbség miatt, még a közelébe se mertem menni. Az iskola udvarán ült ismét, egyedül, ahol senki sem láthatta, mert mindenki tudta, hogy Lee Yeji, az környék legkeményebb csaja, így eléggé rosszat tett volna hírnevének, ha kiderül, egyedül olvasott egy szerelmes regényt. Mondjuk, ezt sosem értettem, hogy nálunk, miért kellett ennyire beskatulyázni az embereket, főleg a gyerekeket, de ezt majd talán felnőtt fejjel megértem.
Az egyik fa mögül kémleltem minden egyes mozdulatát. Egy kisebb dombszerűségen volt a rejtekhelyem, így hátulról nézhettem. Talán túlságosan is gyerekesen viselkedtem, de még sosem tapasztaltam ilyet ezelőtt. Túlságosan is ismeretlen volt számomra, de nem hátráltam meg. Ebből is tanulhatok, hogy aztán az életem további részeiben, hogyan is boldoguljak majd. Sunbae1, mindig annyira menő volt a szememben, hogy ha véletlenül a folyosón összefutottunk, akkor képtelen voltam rá nézni, és elfordultam tőle, annyira szerencsétlennek éreztem magam ilyenkor. Nagyon felnéztem rá, és arra vágytam, hogy egy nap olyan lehessek, mint ő. Azt akartam, hogy engem is úgy szeressenek az emberek, mint őt.
Haja most ismételten szőkésbarna volt, vállát simogatták tincsei, amiről kissé lecsúszott lenge felsője, és a bőrdzsekijét a háttámlán pihentette. Kissé jobban kilestem a fa mögül, de voltam olyan szerencsétlen, hogy valamin sikeresen megcsúszott a lábam, így a föld kiszaladt alólam, én pedig szépen lecsúsztam az aprócska dombon, pontosan sunbae padja mellé. A térdem sajgott, a könyökömet is sikeresen felsértettem, de ezek voltak a legkisebb problémáim, mert amint megéreztem egy gyengéd érintést vállamon, a vér megfagyott ereimben. Félve tekintettem fel a kéz tulajdonosára, és mikor tekintetünk találkozott, még inkább megdermedtem.
-  Jól vagy? – kérdezte lágyan, miközben felsegített a földről, és a padra ültetett. Megszólalni nem bírtam, így csak egy apró bólintással adtam tudtára, hogy jól voltam. Elkezdte a hajamból kiszedni a faleveleket, mert ősz révén, természetesen, a legnagyobb falevélkupacot sikerült megtalálnom. Néha véletlenül az arcomhoz ért, aminek következtében égni kezdett bőröm, de ezt talán ő is észrevette, mert mindvégig mosolygott. Még sosem voltam ilyen közel hozzá.
Mikor befejezte a falevelek eltűntetését a hajamból, letekintett kezeimre, amik combomon pihentek, és rám villantva fehér fogsorát, kezdett el kutakodni a táskájában. Nem sokkal később egy vörös körömlakkot vett elő, majd jobb kezembe rakta.
-  Próbáld ki! Jól fog állni, és ha jól láttam, akkor nem szoktál ilyet használni – nézett bele szemembe, én meg egyáltalán nem tudtam, mit is feleljek erre.
Onnantól kezdve megváltozott az életem. Sunbae, már nem egyedül ült a padon, volt már egy társa, akivel beszélgethetett olyan dolgokról, melyeket a „barátai” nem érthettek meg, és attól a naptól kezdve, vörös körmökkel intettem neki a folyosón, vagy éppen nyújtottam feléje kezemet.

1: Sunbae: Amikor valakinek valamilyen téren nagyobb tapasztalatai vannak nálad. Itt sem számít a kor. Például a BigBang Sunbae-je a 2NE1-nak, pedig Dara és Bom idősebbek, mint a BB tagjai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése