2017. december 30., szombat

Hatvanharmadik rózsafej


     Feladat: 63. „Csak még egy fejezetet…”
Páros: Moonbin x Jonghun (saját)
Érintett banda: Astro, FT Island
Műfaj:
Író: Lee MinXia

Csak még egy fejezetet…

Reggel elaludtam, ezáltal elkéstem az első órámról. A reggeli készülődéseim sosem mentek zökkenőmentesen, még akkor sem, ha sikerült időben felkelnem.
Nem elég, hogy elaludtam, még a busz is késett. Ott álltam húsz percet a fedetlen buszmegállóban, ráadásul, - hogy teljes legyen a kép – még az eső is elkezdett szakadni, így bőrigáztam.
Mikor végre leszálltam a buszról elkezdtem rohanni az iskolába, de félúton elszakadt a táskám vállpántja. Hurrá!
Nyolc óra harminc perckor végre megérkeztem az iskolába, így sikeresen beértem az első óra utolsó tíz percére.
- Moonbin, jó reggelt! Sikerült megtalálnod az iskolába vezető utat?
- Jó reggelt! – hajoltam meg. – Elnézést a késésért. Elaludtam, és a busz is késett.
- Semmi gond – mosolygott rám, mitől enyhén zavarba jöttem, amit próbáltam a lehető legjobban leplezni. – Egy zseniális felelettel kiengesztelhetsz, amint látom úgy is égsz a vágytól, hogy elmesélhesd nekem miről tanultunk a múlt alkalommal.
- Én… Nem készültem mára. Igazán sajnálom tanár úr - sütöm le szemimet.
- Moonbin! Kedd van! Csütörtökön témazárót írunk, te pedig, még semmit nem tanultál ebben az anyagrészben. Mit gondolsz, hányasra fogod megírni?
- Ígérem, ma már nekiállok tanulni rá, Jonghun ahjussi[1].
- Ebben biztos vagyok, ugyanis órák után este hatig elzárásra jössz. Nekiállunk átvenni ezt a témakört. Nem hagyom, hogy megbukj, mert tudom, hogy képes lennél megtanulni, szimplán rest [2] vagy. Várlak a tanárim előtt. – Mintegy végszóra megszólalt a csengő, a töri tanár pedig elhagyta a termet.

Vége volt az utolsó órámnak is, nekem pedig megfordult a fejemben, hogy hazaszökök, de az igazat megvallva, valami furcsa, kellemes érzés járt át, mikor Jonghun ahjussival beszélgettem.
Talán amiatt, hogy ő megértett. Édesapám még tíz éves koromban elhagyott minket, bátyám külföldön folytatja tanulmányait, édesanyám pedig sokat dolgozik, kevés ideje jut rám.
A tanári ajtaja elé érve bekopogtam. A tanár keresett egy üres termet, majd beültünk.
- Mielőtt neki látnánk a tanulásnak… Tudom, hogy nehéz a családi életed, de hidd el, senkinek sem habos torta az élete, ezt elhiheted nekem. Mégis tanulnak, ellenben rajtad azt látom, nem is küzdesz még a kettesért sem és ez bosszant – simít végig arcomon, ami abban a pillanatban lángvörös lett, ahogyan hozzáért a bőre az enyémhez, miután dühösen szusszantva adtam tudtára, hogy elég keveset tud az életemről ahhoz, hogy kritizáljon. Tény, hogy igyekezhetnék jobban is, de…
- Hogyha szükséged van segítségre, szólj, mert néma gyereknek az anyja sem érti a szavát. Most pedig üljünk neki tanulni. Nyisd ki ennek a témakörnek az első fejezeténél a könyvedet. Jonghun… - fogja meg a kezem, miután elmerengtem. - Minden rendben? Jól vagy? Ölel magához, s abban a pillanatban hatalmas mennyiségű adrenalin halmozódott fel a szervezetemben. A szívem hevesebben kezdett dobogni, Neuronjaim még több oxigénre vágyakoztak, légvételemet szaporábbra serkentve. A gyomromban, mintha ezer meg ezermillió lepke repdesett volna. A torkom elszorult, végtagjaim remegni kezdtek, és éreztem, hogy szép fokozatosan paradicsom piros leszek.
Valószínűleg a tanáromnak is feltűnt, mert egy krákogás kíséretében elengedett és kinyitotta a tankönyvet.
A levegőben szinte érezhető valamiféle feszültség, ami az ölelés óta tart.

Négy óra.. Már öt fejezetet megtanultunk, de még mindig vissza volt két óra és hat fejezet. Kész kínszenvedés.
- Csak még egy fejezetet megtanulunk és mára végeztünk, rendben? Látom, hogy már így is fáradt vagy. Viszont holnap átvesszük a maradék öt fejezetet. – Csak némán bólintottam, s neki álltam hangosan elolvasni a fejezetet, majd összefoglalni a lényegét.
Mikor végeztünk a tanárom búcsúzóul újból magához ölelt, bennem pedig ugyan azokat az érzéseket váltotta ki, mint az előzőnél.

Másnap megint leültünk tanulni. Sikerült is mindent elsajátítanom és még a dolgozatom is négyesre sikerült.



[1] magyarban az „úr/uram” kifejezésnek felel meg
[2] lusta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése