2017. december 30., szombat

Harmincötödik rózsafej


     Feladat: 35. „Várhat holnapig.”
Páros: Jungkyun x High Top + Ron, Ailee
Érintett banda: Bigflo
Műfaj: fluff
Író: Lee MinXia

Várhat holnapig

High Top már hetek óta tőle szokatlan módon viselkedett. Mint a próbát, úgy a tanulást is hanyagolta, továbbá alig evett valamit. Úgy határoztam, hogy ebéd után tudtára adom nem tetszésemet a dolog felé.
- Köszönöm, Ron! Finom lett, viszont most nem vagyok már éhes – állt fel az asztaltól. Már indult volna el, mikor utána szóltam:
- Már hetek óta csak pár falatot vagy hajlandó enni, utána felállsz. Eddig nem volt bajod Ron főztjével –szigorúságot sugallva vontam össze a szemöldökömet.
- Csak egyszerűen nem vagyok éhes, és ha most megbocsájtasz… - sietett el a fürdő irányába, én pedig utána lopóztam. Egy ideig a csukott ajtónál hallgatóztam, ám mikor aggodalomra okot adó, kellemetlen hangok szöktek ki az ajtón benyitottam. High Top a mellékhelyiség csészéje fölé hajolva adta ki magából azt a kevés ebédet, amit megevett. Ráadásul saját akaratából… High Top anorexiás? Vajon mióta tart… Remélem, csak ebben a pár hétben kezdte el. Igen, biztosan, hiszen, ha régebb óta csinálná, az már látszana…
Ahogy ezeken gondolkoztam közelebb sétáltam hozzá, majd mellé guggolva tenyeremmel megnyugtatóan szántottam végig hátán.
- Minden rendben? Menjünk orvoshoz?
- Nem… Minden rendben lesz. Jól vagyok – állt fel, majd a mosdókagylóhoz lépett, megmosakodott hidegvízzel és a szobába sietett.
- High Top… - léptem be én is a szobába.
- Add a szavadat, hogy senkinek nem fogod elmondani!
- Bízhatsz bennem. Senkinek nem mondom el.
- Én… Tudod, van az osztályomban egy lány… Ailee… Varázslatosan szép sötétvörös, mahagóni színű haja, gyönyörű mélybarna szemei vannak, elképesztően szexi – jellemezte a lányt angyali mosollyal az arcán.
- Szerelmes vagy – vigyorodtam el. – Már értem, miért hanyagoltad a próbákat és a tanulást. Viszont… Miért nem eszel? Ráadásul a fürdőben játszódó jelenet…
- Várhat holnapig. Majd elmondom – köszörüli meg torkát, azután felállt, de megfogtam a csuklóját és a lendülettől rám esett.
- Nem ér rá! Vagy elmondod most, vagy szólok a manager hyungnak, hogy nem eszel és hánytatod magad.
- Ne! Ne szólj hyungnimnek. Tudod… Aillee… Szerinte csak egy lúzer vagyok. A többiek mind kigyúrt, sportos srácok… Én pedig… Nézz rám! Még egy hörcsögtől is megijedek, mi több félek tőlük!
- Ugyan! Én a szellemektől félek. Attól, hogyha meglátok egyet, meghalok – nevetek fel szarkasztikusan.
- De te legalább... Áh, úgy sem fog belém szeretni. Ez plátói szerelem marad – mintegy végszóra felállt és kiiszkolt a szobából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése