2017. december 30., szombat

Negyvenkilencedik rózsafej


     Feladat: 49. „Szeretném, ha a tiéd lenne.”
Páros: 24. Huang Zitao x Byun Baekhyun
Érintett banda: Exo
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Szeretném, ha a tiéd lenne

-  Hyung! – szólított le valaki a folyosón, amint a következő órámra siettem. Száznyolcvan fokos fordulatot vettem és egy hihetetlenül magas fiút pillantottam meg magam előtt. Eléggé sokkolt a látvány, hogy egy ilyen égimeszelő fiatalabb volt nálam.
-  Miben segíthetek? – mosolyogtam rá kissé bátortalanul. Mit akar tőlem?
-  Nem ismersz fel, hyung? – kérdezte csalódottan.
-  Bocsáss meg, de eléggé rossz arc és névmemóriával áldott meg az élet, így csoda, ha az osztálytársaim nevére emlékszem. De mond el hol találkoztunk, meg a neved és akkor biztos be fog ugrani.
-  Huang Zitao, és év elején találkoztunk. Segítettél nekem, amiért nagyon hálás vagyok, a mai napig.
-  Huang Zitao – ismételtem meg nevét. – Bocsáss meg, a tudatlanságomért, de nem rémlik a neved. Kérlek, ne haragudj rám – kértem bocsánatot, hiszen melyik az-az idióta, aki elfelejti a dolgokat? Csakis én.
-  Nincsen semmi baj. Igazság szerint azért jöttem, hogy ezt odaadjam – nyúlt a zsebébe és egy borítékot vett elő. – Szeretném, ha a tiéd lenne – mosolygott rám. – De most mennem kell. Remélem, emlékezni fogsz rám, és nem utasítod el. Szervusz hyung – intett, és már el i tűnt a szemem elől.
Bambán álltam a folyosón és csak meredtem a borítékra. Lassan fordítottam meg és láttam rajta a nevemet, gyönyörűen ráírva. Óvatosan felbontottam és kivettem belőle az aprócska papírt és a béka formájú medált. Amint a kezembe került, máris is tudtam ki is ez a különleges fiú, akit nem ismertem fel egyből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése