2017. december 30., szombat

Hatvanhetedik rózsafej


     Feladat: 67. „Tetszik a nevetésed.”
Páros: 75. Kim Jongdae x LuHan
Érintett banda: Exo
Műfaj: fluff
Író: Sári~

Tetszik a nevetésed

Éppen az iskolából tartottam hazafelé, mikor megpillantottam azt a fiút, akit lassan két hónapja figyeltem. Mindig a park ezen részén ült, egyedül, és akárhányszor elhaladtam ezen a járdarészen, állandóan csilingelő hangját hallhattam, amint beszélt valakihez. Sosem láttam senkit sem a környékén, de olyan édesen beszélt, hogy egy bokor mögé bújva hallgattam, amint a napjáról beszámolt. Most is éppen ezt tette, elfoglaltam szokásos helyemet a bokor tövében és az ágakat kissé félretolva hallgattam.
-  Ma is itt lesz. Tudom. Érzem, hogy ismételten el fog jönni és hallgatni fogja a mondandóimat, mint azt eddig is tette. Sosem mert még idejönni hozzám, de én sem mertem megszólítani őt, pedig nem félelmetes. Nagyon is barátságos és gyönyörű a mosolya. Igaz, az arcát még nem láttam szemből, de a mosolya elragadó. Nagyon tetszik – mondta egyre halkabban. – Ugye milyen nevetséges ez? Egy beszari alak vagyok, aki nem mer megszólítani egy fiút, csak mert fél, mi is lesz a következménye – mondta nevetve és felállt a padról. – Talán, majd legközelebb megszólítom – ezzel elindult egyenesen, de mikor megtette a harmadik lépést is, kimerészkedtem rejtekhelyemről.
-  Tetszik a nevetésed – szóltam utána egyből, mire megfordult. Gyönyörű arca volt, és ahogy rám nézett hatalmas szemekkel, még inkább megtetszett. – Lu Han vagyok – mutatkoztam be, mindössze két méterre tőle.
-  Jongdae – mondta mosolyogva és mindketten nevetni kezdtünk.
A nevetésébe szerettem bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése